Androstenol
Feromonowe newsy, Użytkownicy feromonów

To się w głowie nie mieści. Oto, co chcą robić z feromonami!

Kochani, Wasza kreatywność przerosła nasze najśmielsze oczekiwania! Spośród prawie 200 nadesłanych pomysłów na nowe zastosowanie Androstenolu, praktycznie każdy był oryginalny i wciągający. Dziękujemy za Wasz udział i zaangażowanie!

Prawie 200 propozycji, 13 wierszy, 7 poematów, kilkadziesiąt poważnych propozycji i wiele zabawnych historii. A Pani Ewelina przesłała AŻ 104 sposoby wykorzystania AndrosteNOLu! Chylimy czoło.

A teraz wielki moment! Oto prezentujemy fragmenty najciekawszych naszym zdaniem propozycji.

Gdzie można stosować Androstenol?

przydałby mi sie w mojej pracy. Jestem policjantka w ruchu drogowym i moze ludzie przyjmując mandat usmiechali by sie bardziej a naczelnik by troche odpuszczal.
Przy negocjowaniu spłat kredytu, który okazał sie zbyt cieżki dla nas do spłacenia.
Idealny w sytuacjach „wysokiego napięcia”, agresji, walki – by zjednać każdego i robić dobre wrazenie
do ugłaskania bliskiej osoby, której naprawdę podpadliśmy
Żeby w urzędzie było miło.
AndrosteNOL przydałby się w sytuacjach kiedy to Twój własny szef nie ma racji a uważa, że pozjadał wszystkie rozumy.
Ja pewny siebie, patrzę szefowi w oczy i mówię o moich pomysłach. Pozostali ze zdziwieniem ale i fascynacją słuchają moich pomysłów.
podczas speed-dating, wywołując dobre wrażenie na nowopoznanych osobach.
egzaminy na prawo jazdy

A może chcesz zwiększyć sprzedaż?

AndrosteNOL można wykorzystać do popsikania nim najdroższych produktów w sklepie. Wtedy klienci będą ich bardziej pożądali i masowo kupowali
Jeśli pracujesz z ludźmi, AndortestNOL jest NIEZASTĄPIONY. Kropla AndrosteNOLu sprawi, że pracownicy „sami” będą chcieli przystąpić do pracy w najcięższe dni dla handlu, a trudno jest namówić osobę która ma umowę zlecenie i robi co chce…
Ginekolog, dentysta, lekarz pierwszego kontaktu – pozytywnego nastroju dodawajac jego odrobine do odswieżaczy powietrza

Niektórzy stosują na studiach:

Zawsze podczas egzaminów strasznie się denerwuję. Do tego stopnia zjadają mnie nerwy, że tracę głos i co z tego, że dobrze umiem jak mówić nie mogę.
dzięki temu ja poczułabym się pewniej i stres nie był by tak silny
Gdy ewentualne luki w pamięci trzeba nadrabiać ponadprzeciętnym urokiem osobistym, czyli – egzamin ustny, obrona pracy magisterskiej (by zdobyć zaufanie egzaminujących). Dzięki przychylniejszym spojrzeniom będę w stanie w pełni przekazać swoją wiedzę i egzmiany (zaufanie do naszej wiedzy i mniejszy stres)

Lub w sprawach ważnych… życiowych:

Kto nie chciałby być atrakcyjnym sensualnie bez specjalnego starania się i myślenia o tym? Czy jest coś bardziej intrygującego, niż bycie zajmującym od rana do wieczora, nawet wtedy, gdy wyglądasz, jak zmora?!

Okazuje się, że AndrosteNOL może mieć działanie terapeutyczne:

Jak czesto czujesz sie zle z samym soba czy w towarzystwie? Czujesz, ze nikt na Ciebie nie zwraca uwagi lub ze w towarzystwie nie biora Ciebie na powaznie? Chcialbys to zmienic,byc lwem salonowym ale nie wiesz jak? Androstenol to najlepsze rozwiazanie-pewnosc siebie,wiara w to co sie mowi oraz powazanie i zaufanie innych!”

Niektóre traktujemy z przymrużeniem oka ;)

Na stoku narciarskim można użyć Androstenol,aby poznać piękną narciarkę
do użycia przez policjantów i prokuratorów podczas przesłuchania kobiet – szczególnie młodych – powinny wyśpiewać wszystko
Pomoc dla nowego listonosza, kurierów oraz saprawdzajacych liczniki w celu akceptacji jego osoby przez psy włascicieli oczekujacych na przesyłki oraz agresywnych mieszkańców, w tym pijanych, lub napakowanych szukajacych zwady.
w klubie swingersów :)
By być obdarowanym prawie przeterminowanymi produktami żywnościowymi np. 5 dni do przeterminowania od sprzedawców np. jogurty, czekolady.
Androstenol znajdzie swoje zastosowanie w pracy duchownych kosciola. Bedzie doskonalym dodatkiem dla autorytetu ksiezy spowiednikow jak rowniez czynnikiem ulatwiajacym zblizenie,otwarcie i zaufanie (w tej krotkiej chwili ktora jest spowiedz) dla wyznania swoich najglebiej skrywanych grzechow.Maly dyskretny flakonik to najlepszy pomocnik w pracy kazdego nowoczesnego ksiedza
By Nawet Putin stwierdził znajac jednego takiego od nas z feromonami AndrosteNOL stwierdził ze lubi polskę i zdejmuje Embargo.

Było też kreatywnie:

A kceptacja
N owoczesnej
D rogi
R ozwoju
O sobistego,
S amoświadomości
T ętniącej
E kscytującym,
N owatorskim
O brazem
L udzi

 

Były też propozycje NIE DO KOŃCA MORALNE…

by nakłonić kobietę do zrobienia rzeczy, których normalnie nie miała by odwagi zrobić
zatrzymuje mnie policja – szybko sięgam po dostępną zawsze pod ręką fiolkę i pryskam po dekolcie (stosowałam już ten trik w przypadku kombinacji pheromax i btb – działał nawet na panie policjantki :)) Trudna rozmowa z szefem ? Androstenol. Porysowane auto i wizja wściekłości męża? Androstenol :))

Mamy też wypowiedzi z drugiej strony policyjnego lizaka:

Już od wielu lat korzystam z państwa produktów pomagają mi one w różnych zakresach mojego życia nie mniej jednak od pewnego czasu to jest odkąd rozpocząłem pracę w służbach mundurowych. Zauważyłem, że ludzie bardzo nerwowo reagują podczas kontroli niezależnie od tego czy jest ona tzw. „rutynowa” czy też są sprawcami jakiegoś wykroczenia. Osobiście dążę do wdrażania wizerunku bardziej „przyjaznego” policjanta. Niestety z racji tego, że zawód ten nie jest zbytnio darzony sympatią przez społeczeństwo , ciężko jest zdobyć właśnie to „zaufanie społeczne”. Myślę, że ten 14 ml flakon dałby możliwość lepszego kontaktu z ludźmi w sytuacjach jak to określają „z góry dla nich przegranych”. Może krótko ale myślę, że na temat i życiowo.

Było politycznie:

Temat bardzo świeży, wybory samorządowe,tylko wyobraź sobie organizujesz akcję door to door. Odwiedzasz ludzi którzy Cię znają zwidzenia i jeszcze nie wiedzą jakim „fascynującą” osobą jesteś. Aplikujesz AndrosteNOL do swoich perfum i ruszasz w teren. Ludzie otwierają Ci drzwi widzą znajomą twarz, człowieka ładnie ubranego, rozbrzmiewa miły głos a w głowie z jakichś tajemnuiczych powodów zaczyna pojawiać się myśl „nie wiem dlaczego, nie wiem skąd ale czuje że mogę mu zaufać” czyż nie jest to najbardziej pożądany efekt jaki może sobie wyobrazić przyszły radny. Jest to okoliczność która zdarza się raz na cztery lata ale jaki zwrot inwestycji :)

 

Propozycji zastowań AndrosteNOLu w nadchodzących wyborach przysłaliście aż kilkanaście! Myślę, że politycy powinni wyciągnąć wnioski ;)

I na koniec, przed samym ogłoszeniem wyników, bardzo ważne pytanie:

Czy można pomóc szczęściu? Trzeba pomagać szczęściu. Tak właśnie działają feromony, tak działa AndrosteNOL.
Bez wzajemnego zaufania trudno budować dobre relacje. Otwartość i zaufanie stwarza podwaliny do lepszej komunikacji.

 

To tyle z inspiracji. Przedstawiliśmy Wam jedynie fragmenty wypowiedzi. Samo przejrzenie Waszych odpowiedzi zabrało nam kilkanaście godzin.
A teraz… Czas na najważniejsze!

A oto zwycięzcy! Przed Wami 3 wpisy, które uznaliśmy za najbardziej inspirujące:

NAGRODA PIERWSZA!

Wędruje do Pana Pawła

Jestem trenerem personalnym i magistrem psychologii sportu. W mojej pracy, na co dzień mam kontakt z wieloma osobami. Zależy mi i ważne dla mnie jest to aby osoby z którymi współpracuje słuchały moich rad. Często staram się używać technik stosowanych przez trenerów mentalnych i psychologów w motywowaniu moich podopiecznych. Wiem, że są to ludzie inteligentni i ciesze się kiedy mogę im przekazać moją wiedzę.Osoba trenera personalnego zawsze kojarzyła mi się z autorytetem którego wszyscy słuchają i z którym każdy chce wymieniać się poglądami, poznać jego opinię na dany temat. Ja w tej branży pracuje od niedawna, staram się codziennie budować swój autorytet, ponieważ wiem jak ważne jest to aby moja praca przynosiła efekty.

Jest nas coraz więcej, trener personalny dzisiaj to zawód popularny i przyszłościowy. Opinie na nasz temat tworzone są po czasie, po widocznych efektach których nie można dostrzec od razu, dlatego niełatwy jest wybór odpowiedniego trenera. Zawsze staram się przekonywać klientów, że wybrali dobrze trenując ze mną. Przy pomocy AndrosteNOLu stałbym się bardziej przekonujący co nie tylko polepszyło by mój kontakt z klientem ale przede wszystkim wpłynełoby na klienta. Uwierzyłby on w siebie trenując ze mną, co przyniosłoby korzyść zarówno dla mnie jak i dla niego.

Motywowanie innych nie jest prostą sprawą, AndrosteNOL pomaga w budowaniu pewności siebie czego bardzo mi potrzeba. Liczę na to, że przy pomocy AndrosteNOLu będę stawał się coraz lepszy w tym co robię, oraz zbuduję markę która będzie znana i ceniona przez ludzi chcących polepszyć swoje zdrowie fizyczne i psychiczne oraz poprawić wygląd ciała.

Podjąłem decyzję – mam cel który osiągnę. Każda nawet najmniejsza rzecz która może mi pomóc w drodze do celu jest dla mnie bardzo pomocna. Liczę na AndrosteNOL, że dzięki niemu osiągnę cel jeszcze szybciej.

NAGRODA DRUGA!

Wędruje do Pana Mateusza
Zajmując się Fundraising’iem, muszę wzbudzać zaufanie. Zaufanie najlepiej wzbudza się w przyjacielskiej atmosferze, ale najczęściej ktoś kto jest potencjalnym sponsorem podejmuje decyzję o przekazaniu danej kwoty już przy pierwszym spotkaniu więc bardzo ważne jest pierwsze wrażenie a także dobra komunikacja. Trzeba mieć „gadane”, być towarzyskim i otwartym na innych ludzi. Androstenol idealnie spełnia takie wymagania i może wzmóc pożądane cechy i pomóc w pozyskiwaniu funduszy na działalność stowarzyszenia sportowego.

NAGRODA TRZECIA!

Wędruje do Pani Moniki
Pracuję w klubie muzycznym jako bar-back. Od dłuższego czasu mamy spore problemy z managerem. Poza dystansem jaki od zawsze trzyma wobec załogi kompletnie umywa ręce do jakiejkolwiek pomocy w czasie najgorszych momentów w pracy (tj. kiedy ruch jest taki duży że przejście i pozbieranie szkła na drodze zaplecze- drugi koniec klubu- zaplecze zajmuje dobre 40-parę minut). W takich momentach zazwyczaj chowa się gdzieś w klubie z piwkiem, po jakimś czasie wychodzi, robi rekonesans i zawsze stwierdza, że wszystko jest źle, nikt nic nie ogarnia i generalnie panuje wszechobecny chaos. Bar-back zawsze obrywa najbardziej. Ile razy grożono nam ucięciem pensji, utratą pracy.. Mimo, że w ekipie są osoby które pracują w tym klubie od samego początku.
Mając Adrostenol zakropliłabym nim każdego członka załogi ( i siebie oczywiście :)). Po pierwsze: wpłynęłoby to na podejście managera do nas. Może wreszcie wysłuchałby naszych wyjaśnień dlaczego nie wszystko jest zrobione na tip-top, bo np. tego dnia jest wyjątkowo duży tłum a on zebrał za małą ekipę i 3 czy 4 osoby nie są w stanie tego ogarnąć. Po drugie: porozmawialibyśmy z właścicielem. Z taką subtelną pomocą na pewno wpłynęlibyśmy na niego na tyle aby rozmówił się z managerem i dzięki temu bylibyśmy traktowani poważniej.
No i po trzecie: kilka męskich, czy w moim przypadku również kobiecych spojrzeń więcej nigdy nie zaszkodzi :)

Gratulujemy zwycięzcom! Życzymy, aby Androstenol spełnił ich marzenia i przyniósł niesamowite efekty w każdej dziedzinie życia.

A na koniec forma graficzna od jednego z Was! Sami artyści wśród naszych Klientów! Gratulujemy wielkiej KREATYWNOŚCI!

NOL-rece

!!! WAŻNY KOMUNIKAT – OSTATNIE FLAKONY !!!

Informujemy, że pierwsza partia Androstenolu rozeszła się błyskawicznie! Czysty, pojedynczy Androstenol okazał się bestselerem ostatniego tygodnia i aktualnie zostało nam zaledwie 30 FLAKONÓW. Następnej dostawy spodziewamy się dopiero w okolicach Nowego Roku.

Dlatego osoby, które chcą już teraz wprowadzić do swojego życia ten niezwykły preparat, mają ostatnią szansę na złożenie zamówienia. Można to zrobić tutaj:

TAK, CHCĘ STOSOWAĆ ANDROSTENOL JUŻ TERAZ »