-head
Feromonowe newsy

5 Ciekawostek o feromonach w biznesie

Przeczytaj 5 ważnych ciekawostek dotyczących feromonów w biznesie.

 

1. Naukowcy z Uniwersytetu w Liverpoolu udowodnili w swoich badaniach, że androstadienon wpływa pozytywnie na komunikacje międzyludzką. Opinie najlepszych sprzedawców, menadżerów i prezesów firm, stosujących feromony, są idealnym potwierdzeniem tego, że otwartość klientów, ich zaufanie i zainteresowanie wzrasta aż o 22,6% dzięki feromonom [1].

 

2. Feromony mogą wpływać negatywnie na niedowartościowanych i zakompleksionych zwierzchników. Mogą oni reagować złością albo nawet agresją. Dzieje się tak, ponieważ podświadomie wyczuwają zagrożenie.

 

3. Badania naukowców z Uniwersytetu w Wiedniu, pokazują, że Androstenon, naturalny feromon męski, wywołuje zmiany w fizjologii i zachowaniu mężczyzn [2]. Związek ten podkreśla męskość i dominacje, dzięki czemu osoba stosująca feromony z androstenonem, nie ma problemów z wywieraniem wpływu na otoczenie. Androstenon powoduje, że mężczyzna go stosujący staje się atrakcyjniejszy dla kobiet, wzbudzając jednocześnie respekt u innych mężczyzn. Między innymi ze względu na właściwości wywoływania pozytywnych emocji, Androstenonem spryskiwane były trudne do sprzedania miejsca w kinach, teatrach czy wnętrza klubów nocnych. Związek ten jest również niezwykle popularny wśród przedstawicieli handlowych, którzy swą sprzedaż zawdzięczają głównie kontaktom osobistym.

 

4. Badania neurologiczne dowiodły, że wszystkie impulsy zapachowe, odbierane przez narząd nosowo-lemieszowy, trafiają bezpośrednio do układu limbicznego, gdzie rejestrowane są przez naszą podświadomość. Ten narząd, skrótowo nazywany VNO, bezpośrednio zamienia lotne sygnały zapachowe na odpowiednią reakcję w organizmie. Dlatego właśnie często substancje chemiczne, jak na przykład niewyczuwalne feromony, wywołują u nas pożądane przez nadawcę reakcje. Coraz częściej wykorzystują to sprzedawcy, menadżerowie i handlowcy. Związki te z łatwością powodują pozytywne nastawienie odbiorcy. Takie pozytywne nastawienie kontrahenta czy klienta jest z kolei podstawą do zawarcia pożądanej umowy, kontraktu lub sprzedaży.

 

5. Androstadienon wzmacnia chęć do współpracy pomiędzy mężczyznami przy podejmowaniu decyzji [3]. Według badaczy z Uniwersytetu w Finlandii, Androstadienon wzmacnia zachowania nastawione na współpracę podczas wykonywania zadań wymagających podejmowania decyzji [4]. Zgodnie z naszą wiedzą jest to pierwsze badanie, które wykazuje, że Androstadienon bezpośrednio wpływa na zachowanie mężczyzn.

 

Polecamy feromony do biznesu:

BTB

  • Lepszy kontakt ze współpracownikami i partnerami biznesowymi
  • Otwartość klientów
  • Przychylność szefa i otoczenia

 
STOSOWAĆ Z PERFUMAMI
 
Więcej informacji na:
feromony.pl/BTB

NPA

  • Potężna moc dominacji w płynie
  • Siła i asertywność
  • Efekt lidera (podkreślenie Twojej osoby)

 
DOLEWAĆ DO PERFUM
 
Więcej informacji na:
feromony.pl/NPA

The Edge

  • Udane relacje w biznesie
  • Pewność siebie w sytuacjach stresowych
  • Moc przekonywania innych

 
PREPARAT PERFUMOWANY
 
Więcej informacji na:
feromony.pl/THE-EDGE

 

Przydatne linki:

[1] http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18601928

[2] https://www.feromony.pl/Badania-naukowe

[3] https://pl.wikipedia.org/wiki/Feromony#cite_note-Huoviala-6

[4] http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0062499